11 August, 2011

SEKADAR MANUSIA BIASA :)

Hyee ! everybody at my blog ? ohh yeah ! evening all :| YA ALLAH .
bagilah hamba mu ini sedikit kesabaran demi melalui semua dugaan yang engkau berikan kepada kami :)

YA ALLAH :) sesungguh nya aku bukan insan sempurna kerana aku juga adalah hamba mu .
YA ALLAH , bagilah hamba mu ini kekuataan untuk menerus kan kehidupan . sesungguh nya hamba mahu hidup didunia yang fana ini hingga ke akhir hayat aku ya allah =_=
kekusutan yang hamba alami selama ini untuk menyatu padu kan semua sahabat hamba semula :)
tapi , akhirnya terjerumus dan amat kecewa :(



aku ibarat seorang SAHABAT yang kurang di beri perhatian .
jika susah di cari , jika senang di campakan . siapa kah aku sebenar nya ?
adakah boneka ? mungkin bahan mainan ? mungkin sampah ? JAWAB .
mungkin aku hanya SAHABAT yang kurang pandai , kurang harta . tapi , itu hanya di mata hampa-hampa dan hampa semua :) aku memerlukan kawan yang faham erti PERSAHABATAN .

susah senang bersama . INSYALLAH . aku cuba mencari . 
TERIMA KASIH SUDI BACA :D DATANG LAGI

0 500 orang nak tahu rasia nadia :):

Post a Comment